Újított a Corvinus, és az eredmény nagyon 2020-as lett
Sajnos a jól ismert okok miatt a "2020-as" jelzővel óvatosan kell bánni, hiszen nem minden esetben lehet dicséret. Sőt! Leginkább a "katasztrofális" szó szinonimájaként gondolhatunk rá. Éppen ezért vagyunk hálásak a Corvinusnak, hogy végre pozitív kontextusban használhatjuk. Az egyetem új arculata friss, modern és letisztult. Pont olyan, amilyennek 2020-ban egy vezető felsőoktatási intézmény megjelenésének lennie kell!
A magyar történelem egyik legsikeresebb uralkodójának címerállata lett a Budapesti Corvinus Egyetem új arculatának központi motívuma. A csőrében gyűrűt tartó holló nemcsak hazánk egyik legvirágzóbb korszakát, Hunyadi Mátyás korát idézi meg, de a tudás, mint kincs megszerzésének szimbolikája is.
Az arculatváltás folyamata 2020 nyarán indult meg. Több fordulós versenyeztetés során választotta ki a Corvinus Egyetem a nyertes tervező csapatot, a Salt Communications Kft.-t. Az új arculat első elemei már november közepén megjelentek az egyetemi külső és belső kommunikációban, többek között az intézmény social média és online felületein.

A megújulás keretében számos változás kezdődött az elmúlt bő egy évben. A nemzetköziesítés jegyében az intézmény folyamatosan növeli az egyetemen tanuló külföldi hallgatók arányát (mesterszakon ez immáron a diákok egyharmadát jelenti), ezen felül nemzetközi gazdálkodás képzését idén már csak angolul indította el, ráadásul kétszer akkora hallgatói létszámmal, mint korábban. Szintén megnövekedett, közel megduplázódott az angol nyelvű kommunikáció és médiatudomány alapképzésre felvettek száma is.

„Egyetemünk számára kiemelt fontosságú a diákság és az üzleti, gazdasági élet felé való kommunikáció. Az új arculatot is úgy terveztük meg, hogy e kettőségre maximálisan alkalmas legyen. A kék-arany kombinációja hitelesen tükrözi az üzleti élet által elvárt letisztultságot, tudást, hitelességet, míg a másodlagos arculati elemek és az ezekhez párosuló színek azt a dinamizmust, lendületet és játékosságot adják vissza, amit a fiatal generáció elvár" - fogalmazott Apáti-Tóth Kata, a BCE kommunikációs vezetője.
Iszonyat menő merchandise cuccok
Ezekre a cuccokra szerintünk még azok is szívesen beruháznának, akik nem corvinusosok. A termosz és a hollós tote bag nálunk a két favorit, de a többi termék is 10/10-es. A képre kattintva megnézheted galériát!