Chatbot segíti a szegedi hallgatók mindennapjait
Digitális alkalmazást fejlesztettek a Szegedi Tudományegyetemen, amely a hallgatók mindennapjainak megszervezésében áll rendelkezésükre.
Az új alkalmazás a felsőoktatásban minden fontos információt tartalmazóNeptun rendszerreépül, így olyan információk érhetők el benne, mint például az oktató és a tanterem neve, külön térképnézettel és útvonaltervezővel segítve az eltévedésre hajlamosabb hallgatókat.
Az alkalmazás használatához nem szükséges külön applikáció letöltése, elég egyszeri, Neptun-kódot igénylő regisztráció. Első bejelentkezés után a chatbot tudja minden felhasználó saját óra- és vizsgarendjét, amelyeket különböző színnel jelöl, a rendszeres frissítéseknek köszönhetően ráadásul meglehetősen naprakészen tájékoztat az esetleges terem- vagy időpontváltozásokkal kapcsolatban.

Ha valaki például kíváncsi a másnapi óráira, elég a „holnap" szót beírnia, vagy ha a következő vizsga időpontját szeretné megtudni, a „következő" szóval tud keresni, és az egyetemi chatbot megválaszolja a felmerülő kérdést.
Az Órarend chatbotot a RoboRobo munkatársai fejlesztették, akik mind az SZTE egykori diákjai, a tesztelésben pedig több mint ötven szegedi hallgató vett részt.
forrás: MTI